Anders Landström
Medlem
Lördagen den 15 februari kommer jag att stå bakom disken på Eriks Vinbar. Efter många och långa pass som kund så får jag möjlighet att prova andra sidan av myntet. Från och med klockan 16:00 till stängningsdags 24:00 kommer jag vara redo att ta emot beställningar av alla de slag. Räknar med att få öppna en hel del flaskor, svara på frågor, servera mat och vin, ladda diskmaskinen, putsa glas och annat som hör till yrket.
Tycker det här ska bli riktigt kul och lärorikt. Tar gärna tips och lite förslag på "måste"-viner på listan eller andra saker som ni kommer att tänka på. Vore kul om några av er kom över och sa hej samt kanske tog ett glas. Har ju träffat en hel del av er men det är många jag bara känner via forumet.
Tycker det här ska bli riktigt kul och lärorikt. Tar gärna tips och lite förslag på "måste"-viner på listan eller andra saker som ni kommer att tänka på. Vore kul om några av er kom över och sa hej samt kanske tog ett glas. Har ju träffat en hel del av er men det är många jag bara känner via forumet.