Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Moskva 1976?

Elvis

Medlem
28c1qab.jpg

Nej, det är kön för att komma in på Systembolaget i Arninge Centrum i Täby igår. Min bror var där för att hämta ut Roederer Rosé 2008 åt mig men valde att vänta i några dagar...
 

Per Stade

Lege artis
28c1qab.jpg

Nej, det är kön för att komma in på Systembolaget i Arninge Centrum i Täby igår. Min bror var där för att hämta ut Roederer Rosé 2008 åt mig men valde att vänta i några dagar...


Trodde först att det var kön utanför bolaget på Oslovägen 56 i Strömstad, det är märkligt vad lika
varandra de där tråkiga köpladorna är, men tyckte nog att kön såg lite kort och tunn ut.
 

SUPRA

Bäst
Samma sak utanför Bromma förra helgen.

Inga kundvagnar....inga kundkorgar...helt fullt i butiken, och sen satte de en vakt för att komma in...

Julöl var lika kört att köpa som alla andra år. Det finns inte att få tag på.

Glöggen var placerad längst in i butiken. Smidigt när alla skulle passera köerna i kassorna.

Skulle vara kul att se vad en driftig ICA-handlare skulle kunna göra av saken.
 
Toppen