Mattias Schyberg
Administratör
Var på en (trodde jag) helt ok restaurang för ett tag sedan. En restaurang som lyckats få fyra fyrar av GP vid tillfälle (ligger numera på tre). Var sugen på lite enklare krubb så beställde en av deras pizzor (lite mer ambitiösa, dvs inga snabbmatsvarianter här inte ).
När jag ätit en del av den så hittar jag det här:
Kan säga att den stackars servitrisen skämdes ögonen ur sig när hon mottog mitt ödmjuka klagomål. Det var ju inte hennes fel heller.
Jag åt upp, slapp såklart betala - och lämnade haket med en hundring i dricks till servitrisen.
Har någon varit med om något liknande på en "seriös" restaurang? Vill dock inte avslöja namnet på stället då jag tror de lärt sig sin läxa redan.
När jag ätit en del av den så hittar jag det här:
Kan säga att den stackars servitrisen skämdes ögonen ur sig när hon mottog mitt ödmjuka klagomål. Det var ju inte hennes fel heller.
Jag åt upp, slapp såklart betala - och lämnade haket med en hundring i dricks till servitrisen.
Har någon varit med om något liknande på en "seriös" restaurang? Vill dock inte avslöja namnet på stället då jag tror de lärt sig sin läxa redan.
Last edited: