This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Haha vi kan ju hoppas att deras prestige är drickbar iaf...Inte undra på att vinkällarbutiken rekommenderade den...
Inte undra på att vinkällarbutiken rekommenderade den...
Jag testar en till julhelgen så bestämmer vi oss sen. Jag tror den är god!
Kul att du gillade denVi tog den till nyår. Den var faktiskt inte så dum. Mognadston men ändå massor av syra kvar. Att druvkvalitén inte är den bästa kan man ana, men tror de absolut kan bli bättre med lagring.
Ca 900 kr tror jag den kostar.Är det här champagne väldigt dyrt?
Jag drack en sån här till nyår (är iof ingen bevandrad skumpakille). Den var inget vidare tyckte jag. En i sällskapet beskrev det väl bäst, att smaken var lite som övermoget brunt äpple. Skulle jag köpa en "billig" skumpa igen.. hmm tattinger tror jag.
En magnum 1996 som är åt det oxiderade eller övermogna hållet låter för mig som ett dåligt vin , flaska eller felaktig lagringjo åt det hållet.. men inte fullt ut, man kände fortfarande smaker. Jag har inte druckit gammal skumpa förut så jag har dålig referens. Kan det bara dålig flaska.. eller är det tecken på överlagring?