ChristianB
DipWSET
Efter några om och men har jag och @Bearman pratat ihop oss om en liten BYOB i Stockholm, förlagd till fredagen den 4e september! Jag är medveten om att det är med något kort varsel som jag slänger ut tråden men det har blivit lite mycket att göra på sistone. En dålig ursäkt men den enda...
Vi har tänkt oss ett tämligen enkelt upplägg, där varje deltagare plockar med sig en flaska vin var + eventuellt bonusvin, och möjligen glas (får återkomma om det i separat konversation) till själva förtäringen! Detaljer kan vi reda ut när vi vet vilka som kommer! Tid och plats kommer vi också att ta upp i den enskilda gruppkonversationen, men räkna med fredagkvällen som uppbokad!
Om jag missat något fyller vi på efterhand!
10 stycken platser totalt, 7 stycken kvar:
@Bearman
@ChristianB
@Daniel B
Först till kvarn gäller!
Vi har tänkt oss ett tämligen enkelt upplägg, där varje deltagare plockar med sig en flaska vin var + eventuellt bonusvin, och möjligen glas (får återkomma om det i separat konversation) till själva förtäringen! Detaljer kan vi reda ut när vi vet vilka som kommer! Tid och plats kommer vi också att ta upp i den enskilda gruppkonversationen, men räkna med fredagkvällen som uppbokad!
Om jag missat något fyller vi på efterhand!
10 stycken platser totalt, 7 stycken kvar:
@Bearman
@ChristianB
@Daniel B
Först till kvarn gäller!