This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Trevligt! Hur kommer man med i det här lotteriet? Priserna ser väldigt lockande utVisa bifogad bild 30942Trevlig ”lotterivinst” från Franska Vinlistan
Medlem på Grappe i det här fallet. Jag känner mig mkt kränkt över att ha dragit nitlott. Men grattis Lennart!Trevligt! Hur kommer man med i det här lotteriet? Priserna ser väldigt lockande ut
Får man fråga vad priser låg på iår ?Visa bifogad bild 30942Trevlig ”lotterivinst” från Franska Vinlistan
Priset var 2 200 krFår man fråga vad priser låg på iår ?
För att vara tydligare vann man inte själva flaskan, utan möjligheten att köpa denTrevligt! Hur kommer man med i det här lotteriet? Priserna ser väldigt lockande ut
Bollinger LGA 2015 släpps i slutet av mars om jag fattat det rätt.Har en fråga, vet inte om det passar in i tråden och om inte en diskussion. Av det årgångar som finns på Systembolaget idag av prestige-champagner vilka årgångar kommer härnäst?
Tänker ex, kommer Dom Perignon 2014? Bollinger GA 2015? Winston 2016?
Någon som vet? Eller vart kan man ta del av framtida releaser?
Att buteljera innan skörd är det nya. Det är sen gammalt. Du fick en cuvée "DeLorean"En magisk champagne som julklapp. Jag är visserligen idiot på siffror men den här ekvationen får inte ens jag ihop.
Årets juklappschampagne ifrån svågern.
Toner av tidsresor, rostfri kaross och fluxkapacitatorAtt buteljera innan skörd är det nya. Det är sen gammalt. Du fick en cuvée "DeLorean"
Köpte för länge sedan en låda Selosse Initial som var degorgerad en månad efter jag köpte dem.En magisk champagne som julklapp. Jag är visserligen idiot på siffror men den här ekvationen får inte ens jag ihop.
Årets juklappschampagne ifrån svågern.
Kul! Pertois Lebrun har jag druckit ett gäng utav med gott välbehag. Övriga nya för mig ocksåVisa bifogad bild 31028
Fick hem en blandad kompott. Alla nya för mig så tiden får utvisa vad som var bra.
Christian Gosset var inte alls tokig!Visa bifogad bild 31028
Fick hem en blandad kompott. Alla nya för mig så tiden får utvisa vad som var bra.