Sonderlese
Medlem
Auktion.Åhå, var hittade du 02an?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Auktion.Åhå, var hittade du 02an?
Deras årgångar kan oftast vara mycket bra samt de släpper med regelbundenhet lite äldre varianter. vilket är trevligt. Vet ett par vinmakare i Champagne som köper VC regelbundet och lagrar för egen konsumtion.Jag är ingen Veuve Clicquot fantast på något sätt, men jag fick ett bra pris på rosé 2008 så det fick bli tre flaskor
Visa bifogad bild 19122
Under tiden de mognar, passade jag på att köpa en 2002:a att dricka i närtid. Det finns alltid en morgondagen när man har en flaska champagne i kylen.
Visa bifogad bild 19123
Jag håller utsikt på VC Extra Old Extra Brut till bra pris, i vilket fall jag köper på mig. Under tiden köper jag andra viner som har lite högre prioritering.Deras årgångar kan oftast vara mycket bra samt de släpper med regelbundenhet lite äldre varianter. vilket är trevligt. Vet ett par vinmakare i Champagne som köper VC regelbundet och lagrar för egen konsumtion.
Vart beställer du och vad fick du ge?3 * 2015 Il Marroneto Brunello di montalcino beställda igen. Enligt uppgift ska det nu vara 2015 och inte 2014 som kommit in i lager på depåerna idag.
Den finns på Systembolaget. Vet dock inte om det var där som BallyJ beställde.Vart beställer du och vad fick du ge?
Köpte på Bolaget, i butikerna verkar det dock fortfarande vara en hel del 2014.Vart beställer du och vad fick du ge?
Snygg picknick-låda!Fick tag på den här otroliga lådan innehållande 2 Tignanello 2001 samt två Badio a Passagnano 2000 och en Antinori-karaff! Känns nästan som helgerån att röra någon av flaskorna.
Visa bifogad bild 19139 Visa bifogad bild 19140 Visa bifogad bild 19141 Visa bifogad bild 19142 Visa bifogad bild 19143
Jag är ingen Veuve Clicquot fantast på något sätt, men jag fick ett bra pris på rosé 2008 så det fick bli tre flaskor
Under tiden de mognar, passade jag på att köpa en 2002:a att dricka i närtid.
Jag håller utsikt på VC Extra Old Extra Brut till bra pris
https://www.bordeaux-grand-cru-classe.de/Någon som har köp bordeaux primör tidigare och har tips på bra sidor att handla ifrån? Vet att philipsons säljer en del och har även sett theis vine(dock 500dkk i frakt).
Har du någon info om fraktkostnader för de olika alternativen?
Runt €20 för 18 flaskor (ej trälådor) från samtliga tror jag.Har du någon info om fraktkostnader för de olika alternativen?
Visa bifogad bild 18989 Inköp från tel aviv i veckan. Ser fram mot att testa Sycran
Visa bifogad bild 18989