buteljen
Medlem
Säljstart 25/11 står det under "övrigt" på systemet. Så det kanske finns en jättehemlig klubb som fick en massa Raveneauer innan oss vanliga klubbmedlemmarDen fanns inte med i mitt mail iaf. Den hade jag velat åt.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Säljstart 25/11 står det under "övrigt" på systemet. Så det kanske finns en jättehemlig klubb som fick en massa Raveneauer innan oss vanliga klubbmedlemmarDen fanns inte med i mitt mail iaf. Den hade jag velat åt.
Säljstart 25/11 står det under "övrigt" på systemet. Så det kanske finns en jättehemlig klubb som fick en massa Raveneauer innan oss vanliga klubbmedlemmar
Spelar du Pokemon Go också??när man tror man nått toppen - blir man nästan alltid varse att det finns en level till...
Säljstart 25/11 står det under "övrigt" på systemet. Så det kanske finns en jättehemlig klubb som fick en massa Raveneauer innan oss vanliga klubbmedlemmar
Spelar du Pokemon Go också??
Enligt min störiga fru samlar jag på allt utom kvadratmetrar och pengar. Lite osäker på vad hon egentligen menar.går det att samla på så kan du räkna med att jag ägnar mig åt det
Den släpptes för Lidbys ”inre cirkel”. De brukar släppa ett fåtal flaskor varje år. Vilka som ingår där och varför vet jag inte. Jag har fått mailet 2 år i rad och hade väldigt bra flyt med raveneau i år.Någon som har koll på hur denna släpptes (Les Clos); https://www.systembolaget.se/produkt/vin/raveneau-7576801/
Ungefär tre gånger så dyrt som på Systembolaget.Ni verkade vara ett gäng som missade reveneau, fick de här från rarewine.dk nu ikväll.
12 * Raveneau – Assortment 2018 at 5750 euro – OWC 12 Containing: 6xButteaux & 6xClos 12 * Raveneau – Chablis Monte Tonnerre 2018 at 220 euro – OC 12
V12 * Raveneau – Chablis Vaillons 2018 at 220 euro – OC 12
Det tillkommer 25% vat på de priserna har jag för mig och vet inte hur priserna är.
Å fyfan hahaUngefär tre gånger så dyrt som på Systembolaget.
Hittills har jag klarat mig också. Beställde 1 st.Har makuleringarna på Raveneau börjat trilla in? Eller har SB faktiskt ordning på saldot fastän vi snackar best-sortiment? Själv har jag klarat mig från makulering hittills - beställde 2 st.
Har makuleringarna på Raveneau börjat trilla in? Eller har SB faktiskt ordning på saldot fastän vi snackar best-sortiment? Själv har jag klarat mig från makulering hittills - beställde 2 st.
Hoppet lever alltså. Av de två jag ville beställa fick jag direkt att den ena var saldo 0, men den andra blev bekräftad.Har makuleringarna på Raveneau börjat trilla in? Eller har SB faktiskt ordning på saldot fastän vi snackar best-sortiment? Själv har jag klarat mig från makulering hittills - beställde 2 st.
Skräckblandat hopp för min del då det trots allt handlar om dyra viner, fastän billiga relativt sett.Hoppet lever alltså. Av de två jag ville beställa fick jag direkt att den ena var saldo 0, men den andra blev bekräftad.