Magnus L
urydhtfilgukj
2013 var fånigt bra!Trillingar idag igen ! Har fått tag i dessa vartannat år, kallas det en semi-vertikal? Visa bifogad bild 6770
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
2013 var fånigt bra!Trillingar idag igen ! Har fått tag i dessa vartannat år, kallas det en semi-vertikal? Visa bifogad bild 6770
Fick inte tag i den men fick testa på Eriks. Var hittade du den?2013 var fånigt bra!
En bekant fick tag i den via SB förra året. Men när jag provade den var det för sent.Fick inte tag i den men fick testa på Eriks. Var hittade du den?
Bra pris. SB tar 389 kr.En bekant fick tag i den via SB förra året. Men när jag provade den var det för sent.
2014 beställde jag nyligen från flaskposten för 330kr.
2012:an kostade 299:- på SB. Tråkig utveckling...Bra pris. SB tar 389 kr.
Lustigt, precis samma för mig. Har -10, -12 hemma och beställde precis -14. Jäkligt bra viner, men som sagt, oroväckande prisutveckling.Trillingar idag igen ! Har fått tag i dessa vartannat år, kallas det en semi-vertikal? Visa bifogad bild 6770
Samma här, plus elvorna. Gillar att dricka dem tidigt och sen får de vänta ett bra tag genom liten rhonetunnel. Men nu måste man helt plötsligt fundera över att priset ligger i linje med rätt bra cornaser och finfina amerikanska Syrahs. Och att t ex yann Chave le rouvre nästan är halva priset...Lustigt, precis samma för mig. Har -10, -12 hemma och beställde precis -14. Jäkligt bra viner, men som sagt, oroväckande prisutveckling.
von Winning?Fick hem idag från best. sortimentet tre nya spännande flaskor från en producent jag fastnat väldigt mycket för nu.
Denna tyska producent gör i min mening fantastiska viner och jag ser fram emot att ta mig ner dit i sommar.
Men nog om detta, dom jag fick hem var först en reisling 2011 vid namn grainhubel (med tyskt y såklart )
Sedan fick jag även två 2014 vid namn ungeheuer och kalkofen dessa ska bli väldigt spännande att dricka
Någon som har erfarenhet av denna prodcent?
Amen se på fan glömde fan skriva in det, men ja det stämmer von winningvon Winning?
Givet negativa räntor så är det ju att betrakta som en rent lysande investering!Blev en 1985 Château Mouton Rothschild på dagens auktion. Fick feeling, alltid farligt att ha feeling.