Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Ett mycket moget vin

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Förmodligen extremt odrickbart.
Tror att journalisten skarvade då hen påstår ordet "rödaktiga". Men, sådana är de: hittepåare! Brunt bör nog vara närmare sanningen. Ssk som det tog fem år (!) att end begripa att det var vin genom kemisk analys...


Skoj, men ingenting jag skulle vilja ge mig på. Känns osökt som ett hälsovidrigt pang.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Förmodligen extremt odrickbart.
Tror att journalisten skarvade då hen påstår ordet "rödaktiga". Men, sådana är de: hittepåare! Brunt bör nog vara närmare sanningen. Ssk som det tog fem år (!) att end begripa att det var vin genom kemisk analys...


Skoj, men ingenting jag skulle vilja ge mig på. Känns osökt som ett hälsovidrigt pang.
Ett vin som är så gammalt att @StefanAkiko inte ens vill prova det, sådant inger respekt! :D
 
Toppen