This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag fixar med inbjudan till forumsdelen!Jag menar lördag efter lön, då kan jag ha spenderbyxorna på.
Du använder träpåkarna och tar dig ca 300 meter från centralenHur långt från centralen brukar man behöva ta sig för era träffar (taxipengar)? Räknar på ett eventuellt deltagande.
Skulle gissa att det tar ca 25 minuter att krypa från centralstationen.Hur långt från centralen brukar man behöva ta sig för era träffar (taxipengar)? Räknar på ett eventuellt deltagande.
Så vilda brukar väl inte byob kvällarna bliSkulle gissa att det tar ca 25 minuter att krypa från centralstationen
Nej men det är ju bra att ha som utgångspunkt ifall man skulle hamna därSå vilda brukar väl inte byob kvällarna bli
Det hade varit grymt trevligt! Vi håller tummarna.Jag kommer antagligen att ha Fjällbacka som bas under juli. Om Finewines.se Västsverige har något vininferno i Göteborg under den månaden så kommer jag gärna. I så fall tar jag med något spännande bubbel från svenska vinkällaren.
Du får se till så Mattias eller Magnus lägger med dig i Västsverige gruppen.Jag kommer antagligen att ha Fjällbacka som bas under juli. Om Finewines.se Västsverige har något vininferno i Göteborg under den månaden så kommer jag gärna. I så fall tar jag med något spännande bubbel från svenska vinkällaren.
Det är på gång!Du får se till så Mattias eller Magnus lägger med dig i Västsverige gruppen.
Ja. Bor i Lund. Vet även minst två Malmöbor som hänger här. Var håller du hus?Det blir bara tydligare och tydligare att man bor på fel ställe. Finns det folk på Österlen alt södra Skåne som är intresserade av lite prestigelösa BYOB? Om intresse finns så skapar vi tråd annars låter vi den här trådkapningen ligga kvar.
Ja. Bor i Lund. Vet även minst två Malmöbor som hänger här. Var håller du hus?
Vem vet, vi kanske kan ordna nått?Kommer eventuellt vara i gbg i slutet av juli början av augusti händer det nåt kul då?
Gött, då hörs vi av när vi vet datum.Vem vet, vi kanske kan ordna nått?
Jag bor i Åsa och har därmed inte så långt till Gbg. Jag är väldigt intresserad av vad som händer i Gbg och vill ta del av den forumsdelen!
Räkna med att bli tillagda till forumsdelen inom kort. Ni lär märka när det sker.Gött, då hörs vi av när vi vet datum.