pffft Destiny är väl rätt nytt?! själv inväntar jag The Division istället som verkar nice. Annars blir de mest Smite nu eller andra moba.Dags att börja spela något nytt kan tyckas.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
pffft Destiny är väl rätt nytt?! själv inväntar jag The Division istället som verkar nice. Annars blir de mest Smite nu eller andra moba.Dags att börja spela något nytt kan tyckas.
Du lär dock få vänta ett tag på The Division. Det finns ju så mycket annat kul att spela. Kör för tillfället Dragon Age Inquisition, smått underbart rollspel/äventyrslir.pffft Destiny är väl rätt nytt?! själv inväntar jag The Division istället som verkar nice. Annars blir de mest Smite nu eller andra moba.
-Ouch, min nörd-o-meter brann just upp...Så kan det tyckas, har nått nivå 30 på min Titan (31 om jag vill uppgradera lite av rustningen men håller igen lite där) 26 för Hunter och jobbar just nu upp min Warlock.
-Och står och köar utanför Coop vid 07.00 en lördag för att de har erbjudande på syrliga karameller.1970
Det dröjer nog inte många år innan jag äter mandelkubbar och romerska bågar samtidigt som jag svär över att Antikrundan visas så sent på kvällen...
......och Frank Zappa hade koncert på Scandinavium.Även jag stämplar in på en halvblaskig vintage i form av 1977 men vafasen,
Carl XVI Gustaf blir den förste svenske kungen som deltar i Vasaloppet,
villaområdet Tuve på Hisingen drabbas av ett jordskred som gör 436 personer hemlösa,
Geijeraffären tar sin början och all försäljning av mellanöl i svenska livsmedelsbutiker upphör.
I Tjeckoslovakien publiceras Charta_77 och inte minst, en lokförare omkommer vid en tågkollision på Roslagsbanan.
......och Frank Zappa hade koncert på Scandinavium.
1977 är ju annars ett förträffligt år för VP. Förstår inte vad har ni emot det ?
Hade du säkerhetsnål i ögonbrynet också ?Frank Zappa för de lite äldre. Sex Pistols för oss lite yngre
Måste vara ett skrivfel. Du menar väl:Precis, långlivade viner lär det bli. Bara att köpa 3 flaskor och servera 1 flaska vid 20 års festen, 1 vid 30 o en vid 40.
Undra hur du hade passat i tuppkam på ålderns höst...Hade under uppväxten (bla) lila tuppkam.
Född 66, ett riktigt bra år PRECIS överallt!
Har bla en Latour och en Fonseca från det vackra året som ligger till sig inför 50-års-kalaset.
Var inte punkare och är av åsikten att piercing inte ska vara synligHade du säkerhetsnål i ögonbrynet också ?
Ja det är klart. Lådor ska det varaMåste vara ett skrivfel. Du menar väl:
En låda vid 20, en vid 30 och en vid 40?
Är väl idag mest rädd för att frillan skall råka ut för gulliga katter...
En bra bild bör tilläggas!En helt ny bild av @Anders Landström träder fram. Lyssnar på Sex Pistols och spelar Playstation...
1973, ett ganska uselt år på många håll. Watergate, Pinochets kupp, Oktoberkriget, sammanbrottet för Bretton Woods, oljekrisen...
Champagne påstås vara bra (har ej provat) men det mesta annat är skräp. Jag har en dryg låda bra Rioja som jag dricker vid jämna födelsedagar eller bjuder mina barndomsvänner på.
När du har de vinera är det tur för mig att vi är födda samma år! De råkar inte ligga bland de viner du har i min källare?Hade under uppväxten (bla) lila tuppkam.
Född 66, ett riktigt bra år PRECIS överallt!
Har bla en Latour och en Fonseca från det vackra året som ligger till sig inför 50-års-kalaset.
Petrus 73 är bra!Också född -73 och har inte heller haft förmånen att prova någon av de uppskrivna champagnerna, men precis som Vino fino har även jag druckit en del bra Rioja från födelseåret. I övrigt har jag inte hittat mycket från -73 som verkar värt att lägga pengar på.
Petrus 73 är bra!