This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
"...tror forskarna." !!"Dricker 30% mindre"
Mindre än vad?
Filmen har fått 100% positiva kommentarer på Youtube hittills (fram tills för några minuter sedan ). Kan vara censur förstås, det får vi snart se.
Jag uppmenar forumets medlemmar att skriva lite kommentarer så att vi når ut till sådana som inte besöker forumet.
Man kan även kommentera på Systembolagets Facebook sida om man har sådana nymodigheter: )
Lyckas däremot inte få en länk direkt till inlägget: https://www.facebook.com/systembolaget
Hjälper dig med en direktlänk @Peder. Svårt det där med IT
182 000 Castillo de Gredos, eller 101 000 Maria Montazami Zinfandel! En hel del är väl betalning för att ge den synlighet på sociala medier, snarare än direkta kostnader. Ska jag säga dagens positiva sak om Systembolaget, så tycker jag det var bra att de snabbt gav en rak och ärlig siffra. Fast storleken på den fick mig att hicka till.Då vet man att prislappen för denna eminenta film kostat svenska folket 10 miljoner kronor! Skål.
Tänk så mycket bra de pengarna kunde använts till om de skänkt pengarna till något behjärtansvärt ändamål istället!182 000 Castillo de Gredos, eller 101 000 Maria Montazami Zinfandel! En hel del är väl betalning för att ge den synlighet på sociala medier, snarare än direkta kostnader. Ska jag säga dagens positiva sak om Systembolaget, så tycker jag det var bra att de snabbt gav en rak och ärlig siffra. Fast storleken på den fick mig att hicka till.