This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Du ska bli pappa! GrattisSjödin skrev:Av diverse olika anledningar vi inte behöver gå in på behöver jag fylla upp med lite halvpavor rött.
Nån som sitter på några bra rekommendationer i SS sortiment? Det är ju hyfsat begränsat har jag märkt, men jag pallar fan inte att prova mig fram.
Spara? Näe, det vinet känner jag inte till...Bubblaren skrev:Du Sjödin, lite halvhjärtad hjälp från mig... det finns en halpanna Chablis som jag fick härom veckan som finns på standardmodulen på SS. Den var inte alls dum.
Annars så kan man ju spara till nästa dag, men det vet du ju ;D
Bubblaren skrev:Eftersom jag tycker synd om dig så gjorde jag en insats och letade reda på namnet - Laboure-Roi Le Beaunois 08
Sjödin skrev:Bubblaren! Tack för ditt engagemang!
Men gör om, gör rätt....
Läs min fråga; "...behöver jag fylla upp med lite halvpavor rött."
Chablis känns väldigt väldigt svagt rött...
Dessutom finns ditt vin bara i beställningssortimentet...
Sjödin skrev:Bubblaren! Tack för ditt engagemang!
Men gör om, gör rätt....
Läs min fråga; "...behöver jag fylla upp med lite halvpavor rött."
Chablis känns väldigt väldigt svagt rött...
Dessutom finns ditt vin bara i beställningssortimentet...
Bubblaren skrev:Sa ju det bara var halvhjärtat
Ska du dricka rött i 9 månader menar du?? Konstig kille du är :
Vinet fanns på hyllan på bolaget vid Fridhemsplan.
Var i ligger den självklara kopplingen OS och halvflaskor?Sjödin skrev:Näe, men jag behöver halvpavorna för att ta mig genom OS som börjar nu.
Menar du att du inte ser den självklara kopplingen?? ;Dmagnum skrev:Var i ligger den självklara kopplingen OS och halvflaskor?
magnum skrev:Var i ligger den självklara kopplingen OS och halvflaskor?