This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Krug skrev:Inte den blekaste aning. Om funktionen funnits så hade den varit där. Men man kan säkert programmera det själv om man vet vad man gör.
Jag gör det inte!
CH skrev:Jag har ju inte så många om du minns. v_skogh gjorde ju sig lustig över det sist.
Krug skrev:För att göra det rättvist och fint för alla.
Krug skrev:För att göra det rättvist och fint för alla.
Krug skrev:Nej, enväldig diktator.
anders skrev:Och skillnaden är...?
Va-fn. Här hade man hoppats på att få komma in i finrummet när man skrivit 500 inlägg. Istället ylas det om dikatur. Känns mer som en demokrati. Allt min status eliminerad! Vad är jag nu, ett användarnamn, inget merKrug skrev:För att göra det rättvist och fint för alla.
CH skrev:Det ända som händer när man gjort fler än 500 inlägg är att bekräfta exkat hur stor idiot man faktiskt är.
CH
Antal inlägg: 1500
CH skrev:Det ända som händer när man gjort fler än 500 inlägg är att bekräfta exkat hur stor idiot man faktiskt är.
Elvis skrev:Lite kul att det här blev ditt inlägg nr 1500.
Jag behöver inte det här forumet för att undvika en sund ekonomi.CH skrev:Säger väll en hel del om mig tyvärr. Utan forumet så hade jag haft en sund ekonomi och väldigt väldigt mycket tid över.