Mattias Schyberg
Administratör
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Februari? tröttmössa...Skapade en tråd för dig @Sjödin
I denna kan du med fördel presentera januari månads vin. Mycket nöje!
Vi börjar bli rejält otåliga!
Håller med! Kul med port. Det var länge sedan, för min del.Underbart älskar Port! är inget vidare duktig på det, känner inte ens till producenten. Annars har vi ju en riktigt guru @vintomas när de kommer till denna vinstil - bekant med producenten sens innan ?
Köp en du så får ja smaka ;-) port är inte min kopp av te.Underbart älskar Port! är inget vidare duktig på det, känner inte ens till producenten. Annars har vi ju en riktigt guru @vintomas när de kommer till denna vinstil - bekant med producenten sens innan ?
Någon gång mellan fredag och torsdag brukar funka för mig.Jag har också beställt, även om jag får jobba lite för att hitta ett tillfälle då en helflaska port går åt.
Jag har aldrig hört talas om att man dricker det ur tekoppar, men det kanske är trevligt, vad vet jag...Köp en du så får ja smaka ;-) port är inte min kopp av te.
Här i USA kan jag bara få tag på årgång 2000 och 1927 (!) så jag får avstå den här månaden.
Och priset var ju som hittat!Kanske 1927 var ett likvärdigt år?
Port och stilton, en liten bit av paradiset redan innan döden infinner sig.Jag har aldrig druckit portvin, men den här månaden ska jag också vara med!
Lyckades övertala föräldrarna att gå ihop med mig!
Vem vem, jag kanske kan servera en ostbricka till vinet som tack.