hur håller man kupan och foten samtidigt som man torkar?Tråkigt. Men att bryta benet måste vara omöjligt om man inte håller i kupan och foten/ benet samtidigt som man torkar (vilket man inte ska).
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
hur håller man kupan och foten samtidigt som man torkar?Tråkigt. Men att bryta benet måste vara omöjligt om man inte håller i kupan och foten/ benet samtidigt som man torkar (vilket man inte ska).
Det är väl så många torkar (särskilt på restaurang) Ena handen, greppa foten underifrån, andra handen, med handuken i kupan, vrid glaset med handen som håller i foten. Voila!hur håller man kupan och foten samtidigt som man torkar?
Som vi lärde oss i restaurangskolan.,
Det är väl så många torkar (särskilt på restaurang) Ena handen, greppa foten underifrån, andra handen, med handuken i kupan, vrid glaset med handen som håller i foten. Voila!
Men hallå .. skall det vara så här??? Har aldrig någonsin hänt förut
Visa bifogad bild 3032
Som vi lärde oss i restaurangskolan.
Tråkigt. Men att bryta benet måste vara omöjligt om man inte håller i kupan och foten/ benet samtidigt som man torkar (vilket man inte ska).
Jag trodde man fick just den typen av brott om man råkar slå foten i diskbänken och samtidigt har ett bra tag i kupan gör man samma manöver med maskintillverkat släpper foten i alla fall.
ser snarare ut som att du borde köpa på dig ett par pallarVisa bifogad bild 3483
Nä det blir inga fler Zalto för mig
Haha ... nej jag verkar vara hopplöst usel på att hantera dem. Får hålla mig till mina gamla Orrefors och Riedel, där är alla hela ... än så länge iallafallser snarare ut som att du borde köpa på dig ett par pallar
Det finns andra lite mer stryktåliga alternativ som säljs av ett företag från mörkaste Småland, men jag är osäker på om de är munblåsta.Haha ... nej jag verkar vara hopplöst usel på att hantera dem. Får hålla mig till mina gamla Orrefors och Riedel, där är alla hela ... än så länge iallafall
Ser ut att vara något som skulle kunna fungera iställetDet finns andra lite mer stryktåliga alternativ som säljs av ett företag från mörkaste Småland, men jag är osäker på om de är munblåsta.