Mats Petri
Österlen
Tidigare låg de för nedladdning på den gamla websidan, men det verkar inte som om de kommit in på den nya. I a f har jag inte hittat dem där.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ja, prata med utbildningsansvarig i din sektion
Men det är ju jag
Allvarligt talat, jag har inte hittat gamla prov någonstans där jag har access. Ska prata med regionens utbildningsansvarige...
Grattis! Antar att mitt resultat ligger och väntar i brevlådan, men troligtvis är det inte lika bra som ditt.Fick besked idag att jag klarade provet !! Yiiieeehaaaa så skönt. Hur gick det för er andra???
Hm, inget brev i brevlådan enligt frun. Inte heller någon info under min profil på hemsidan. Så vitt jag vet så brukar ju alla få informationen samtidigt, men tydligen inte!Yesssss! Vilken lättnad!
Hustrun arbetar ikväll, men i morgon poppar vi med @Skaggs & Co.
Finns ju den irrationella faktorn PostNord med i bilden också.Hm, inget brev i brevlådan enligt frun. Inte heller någon info under min profil på hemsidan. Så vitt jag vet så brukar ju alla få informationen samtidigt, men tydligen inte!
Kan tycka att hemsidan och mejl borde vara det primära sättet att kommunicera nuförtiden.Finns ju den irrationella faktorn PostNord med i bilden också.
Inte så säker på att Munskänkarna håller med om det. Medelåldern är ju inte direkt låg...Kan tycka att hemsidan och mejl borde vara det primära sättet att kommunicera nuförtiden.
Nu gäller det ju bara att skriva en uppsats innan det praktiska provet...
Stort grattis (det är dåligt med grattis/firar smajlies här @Mattias S ) . Kom gärna med i vår 3-bprovningsgrupp vi har i Lund!! De senaste gångerna har vi kört övningsprov i form av två valfria flighter (dvs 8 viner) från praktiska provet + diskussioner. Firade med den här i gårYesssss! Vilken lättnad!
Hustrun arbetar ikväll, men i morgon poppar vi med @Skaggs & Co.
Håller tummarna att det bara blivit något strul med ditt snailmail!!! De verkar inte ha lagt in något på hemsidan ännu.Hm, inget brev i brevlådan enligt frun. Inte heller någon info under min profil på hemsidan. Så vitt jag vet så brukar ju alla få informationen samtidigt, men tydligen inte!
Grattis!!!!Det gick bra. Trodde att det skulle vara svårare.
Tack @buteljen det gör jag mycket gärna! Är med på trebetygsprovningskursen (puh!) med Malmömunskänkarna en gång i månaden men man kan knappast träna för mycket...Kom gärna med i vår 3-bprovningsgrupp vi har i Lund!! De senaste gångerna har vi kört övningsprov i form av två valfria flighter (dvs 8 viner) från praktiska provet + diskussioner.