This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
EuphoniC skrev:1 dygn nu med en hink fylld med makadam och vatten men det har inte gett något utslag på hygrometern - överhuvudtaget.
CH skrev:Jag tillsamman med en vän har det angenäma problemet att vi har slut på lagringsplats. Istället för att hyra ytterligare fack eller köpa en till vinkyl så funderar vi på att omvandla ett rum i min källare till vinkällare. Det är ca 2x2m med en takhöjd på 2.20. Det finns inga fönster och det ligger helt under mark. Väggarna är minst 50cm betong som sedan har grovputsats. Dörren som sitter där nu måste bytas ut till en isolerad och framförallt låsbar.
Två frågor har dykt upp under mina funderingar.
1. Behöver jag isolera och 2. pga. väggarnas tjocklek så går det inte att montera ett kylaggregat på annat ställe än i dörren, skulle detta funka?
v_skogh skrev:Äntligen :
Skönt med raka puckar.CH skrev:Du trodde väll inte att jag menade dig?
Du, vän? ???
CH skrev:Du trodde väll inte att jag menade dig?
Du, vän? ???
v_skogh skrev:Haha, nu har du höga tankar om dig själv. Naturligtvis vet jag att det inte handlar om mig, är inte vän med dig.
Reflekterade mest över att det har tagit dig över ett år att förstå vad jag försökt säga till dig.
;D
Krug skrev:That you lööööööööööve him?
v_skogh skrev:Att han ska sluta med suspekta sexlekar i källaren och bygga om den för vin...
Betänk att CH bara har sex med sig själv.