This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Precis kollat igenom lanseringslistan och la inte in dom för köp, men utan tvekan intressanta. Finns så mkt bra barolo för dom pengarna! mitt val är mer baserat på det och att min källare är välfylld av barolo Vem vet, kan ändra mig till kl 10 imorgon..Vad säger Barolo-expertisen: Parafada eller Margherita Sebralunga d’Alba?
Skall bli spännande och höra dina intryck från dessa. Drack en Pyramid PN för några år sedan (2008 Growers Collection Calvert Pinot Noir) som sopade banan med dom andra den kvällen. Hoppas dom kan hantera CF lika bra.Missade Musar '99 med en hårsmån men fick i alla fall lite CF från Hawkes Bay och åldrad semillion...
Visa bifogad bild 6625
Samma här! Var för trög för att hinna köpa Musar 99.Två Vincent Paris Granite 60!
Japp, var upptagen till nu och då fanns inga 99or kvar, men tröstade mig med litet Vincent Paris och cartology.Samma här! Var för trög för att hinna köpa Musar 99.
Aldrig hört talas om Cartology förut men ser att 2014 har fått väldigt bra omdömen på CT. Är det så bra?Japp, var upptagen till nu och då fanns inga 99or kvar, men tröstade mig med litet Vincent Paris och cartology.
Frågar du mig också så tror jag att om du gillar aromatiska viner, där doften har betydelse, så är succen given - annars mer osäker.Aldrig hört talas om Cartology förut men ser att 2014 har fått väldigt bra omdömen på CT. Är det så bra?
Svaret på det är väl att vi faktiskt inte vet hur bra det är. Nytt vin, oprövat som långlagrat. Oprövad potential. Jag tycker definitivt att det är en källarkandidat och var gott vid två provningstillfällen men det kändes tajt och oförlöst. För priset är det dock inte så mycket att tjafsa om--- mycket vin för pengarna.Aldrig hört talas om Cartology förut men ser att 2014 har fått väldigt bra omdömen på CT. Är det så bra?