This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vilket sammanträffande...Beställde några flaskor av sådant som inte berörs av köpstoppet.
Det skiljer en hel del i stil. Cattle King är betydligt mer komplex, har högre syra och går mer åt det blåfruktiga hållet. Säger som Frithiofsson, "öööh, aaaah, det är bara att köpa".Funderar på Cattle King 2012 om det finns flaskor kvar men misstänker Shafer Relentless varning och då är allt över 400 för mycket. Kan hända att jag har helt fel dock.
Det skiljer en hel del i stil. Cattle King är betydligt mer komplex, har högre syra och går mer åt det blåfruktiga hållet. Säger som Frithiofsson, "öööh, aaaah, det är bara att köpa".
Poppas collosorbon idag? lite tveksam så väntar på smaknot
Det är det inte alls, tro migEn vild gissning är att de är rätt likt Relentless med högre syra.
Nöjde mig med ett annat vin som jag tror mer på.
Även jag hoppade på Cattle King-tåget, samt några Felton Road Block 2 Chardonnay... och Domaine de Pélican, både Chardonnay och Savagnin. Samt Haut Condissas. Känner jag mig själv blir det förmodligen uppsamlingsheat, där de insatta tippar på att Rioja, Bordeaux och Cahors ligger bra till.
Skönt att ha gott om plats i källarn.
Jag föredrar att se det som tur att källarn är lika stor som hjärtat.Tur att källarn är stor när förståndet är litet.
Jag föredrar att se det som tur att källarn är lika stor som hjärtat.