This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Rek: Har du betalat med kreditkort så begär pengarna tillbaka via dom. Brukar sätta fart på SoloB om inget annat.Av ren nyfikenhet, är det flera här som har betalat till SoloBarolo men varken fått vin eller pengar tillbaka? Han Lasse som driver det hela verkar ju vara väldigt aktiv på sin Twitter etc. så det är ju konstigt att han inte tar tag i saker.
I min enfald trodde jag att Lasse Saga packat ihop sin scam till vinbutik alternativt att de tagit bort mig från sin mailinglista eftersom jag inte fått några mail om "erbjudanden" senaste året.
Men, döm av min förvåning så dök det idag upp ett mail om 40% rabatt på "black friday".
40% Rabatt på varor som man betalar men inte får levererade är fortfarande en riktigt dålig deal så jag hoppas att ingen som läser forumet gör misstaget att svälja det betet!
-Tänkte att den här gamla tråden förtjänade en bump ifall någon glömt hur mycket problem det varit med den här skojaren!Haha vi startade samma frågeställning samtidigt i olika trådar.