This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Här har du lite tips:Jag har inte druckit så mycket barbaresco. Är det någon som har favoritproducenter i mellanprisklass som är värda att kolla upp när 2013 börjar släppas?
Både Fabrizio på Az Ressia och Carlo på Az Maneta säger att 2013 kommer att vara bättre än 2012. Inväntar med spänning fatprover därifrån.Bra idé! Jag börjar med att slänga ut en fråga:
Barbaresco 2013 verkar börja skrivas upp. Någon på forumet som provat ngt ännu?
Kanske lågprisklass, men Produttori del Barbaresco brukar vara ett rätt säkert kort.Jag har inte druckit så mycket barbaresco. Är det någon som har favoritproducenter i mellanprisklass som är värda att kolla upp när 2013 börjar släppas?
Låg prisklass?? Ressias Barabresco Canova ligger över bas sortimentet hos Barbarescon som Produttori del barbaresco som de producerar.Kanske lågprisklass, men Produttori del Barbaresco brukar vara ett rätt säkert kort.
Alla deras viner är mkt braBloggen Barolista verkar gilla 2011 Barbaresco Montestefano, La Ca´Növa och 2011 Barbaresco Montefico Vigna Bric Mentina, La Ca´Növa
Damn you autocorrectUrsäkta det ska vara poderi gallina.
Funkar bättre om man har valt italienska som ett av språken.Damn you autocorrect
Men blir det inte som word då? Man skriver på svenska, ser skiten bli rödmarkerad och autorättad till holländska samtidigt som man fortsätter att skriva varvid word inser att man skriver på svenska och rödmarkerar allt hon nyss rättat.Funkar bättre om man har valt italienska som ett av språken.
Njae, iallafall SwiftKey gör eventuell autokorrigering - det går ju stänga av - till det ord som ligger närmast bland de ord som finns i ordlistorna för de språk (max 3st) man har aktiva. Rödmarkering har man alltid avstängt eftersom det är så förbannat irriterande.Men blir det inte som word då? Man skriver på svenska, ser skiten bli rödmarkerad och autorättad till holländska samtidigt som man fortsätter att skriva varvid word inser att man skriver på svenska och rödmarkerar allt hon nyss rättat.