sunqan
Vinös
kan inte öppna filen, finns det någon champagne?
Om du kör android - spara ner filen och öppna den inifrån acrobat
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
kan inte öppna filen, finns det någon champagne?
Billaud-Simon tillhör ståltankslaget så ingen ek alls. Annan stil än Fevre som är ekade (om än mer sparsamt idag än för 15 år sen). Jag gillar Billaud-Simon men är samtidigt inte så förtjust i Fevre (som jag nog haft lite otur med).Någon som har erfarenhet av billaud simon? jag drack william fevres montee de tonnerre och var mycket imponerad, det gav mig mersmak för crun.
Om jag kör apple då? ;-)Om du kör android - spara ner filen och öppna den inifrån acrobat
-Då är du en rutten fisk...Om jag kör apple då? ;-)
Touché-Då är du en rutten fisk...
Det finns dyrare Cote Rotier för dig så blir det kvar av dessa till mig.Shafer Relentless 2011 lär köpas om den håller samma nivå som 2010:an, men det kanske är betydligt sämre?
En Cote-Rotie för 300 spänn låter som ett misstänkt dåligt vin med dagens vinpriser men vem vet.
Sammarco kan eventuellt komma i en väldigt liten kvantitet, det gjordes extremt lite Sammarco och Vigna d'Alceo 2010. Från källa som tills för ganska nyligen hade rätt bra inblick i importören.Vajra Bricco Delle Viole 2010 och Castello Dei Rampolla Sammarco 2010 lyser fortfarande med sin frånvaro även i beställningssortimentet
Det finns dyrare Cote Rotier för dig så blir det kvar av dessa till mig.
Har inte provat men Pichon är en "rising star" i norra Rhone.Är det kvalitetsmässigt jämförbart med Guigal Brune Blonde 2010 är det ju ett klockrent köp.
Det borde funka att göra på samma sätt. Nyckeln verkar vara att spara ner filen på telefonen.Om jag kör apple då? ;-)
Kör Safari på Ipad. Inga problem. Klickar på filnamn och öppnar i IBooks. Ska uppdatera med tabell senare i dagOm jag kör apple då? ;-)
Om jag kört ios hade jag skrivit hur du gör då men jag tycker Anders förklarade det på ett lättförståeligt sätt- tror faktiskt tom jag skulle klara det.Om jag kör apple då? ;-)
Vilken/vilka Léclapart syftar du på?Nu kommer ju snart David L'eclapart också så då lär man behöva sina surt förvärvade vinpengar...
När skall du börja ta med dig något sånt här på en BYOB?Shafer Relentless 2011 lär köpas om den håller samma nivå som 2010:an, men det kanske är betydligt sämre?
En Cote-Rotie för 300 spänn låter som ett misstänkt dåligt vin med dagens vinpriser men vem vet.
När skall du börja ta med dig något sånt här på en BYOB?
Kommer en Barbera från San Fereolo också i T5-släppet, 2006 AustriNågra intressanta viner (som jag har viss erfarenhet av från tidigare årgångar minus Von Winning som jag har hört mycket bra om) enligt mig:
- 92606 Raats Family Cabernet Franc 2011
- 90344 Domaine Tempier Bandol Rouge 2012
- 91283 San Fereolo 2007
- 99202 Von Winning Deidesheimer Kalkofen Riesling Trocken Grosses Gewächs 2013