Anders Landström
Medlem
Har sett en del felkoder från Tapatalk. Hur många kör tapatalk och har problem med forumet. Tittar på en uppgradering så vill kolla först.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
sunqan skrev:jag kör tapatalk. De problem jag sett är att de trådar som dyker upp under "unread" inte är alla olästa - dvs tittar jag under "all" så finns det ofta fler olästa trådar, plus att om jag läser allt oläst via tapatalk och sen går in via internet explorer så ser det ut som att jag har olästa trådar i de "tavlor" jag redan läst allt i. öppnar jag en sån "tavla" så har jag inga olästa trådar, men på toppnivån så ser det ut som att det finns det, men om jag öppnar "tavlorna" och sen gör refresh sp ser det rätt ut igen
sen hade jag nåt annat problem igår där tapatalk i telefonen crashade, men det vet jag inte om det är relevant och det funkade andra gången.
-sunqan
Anders Landström skrev:Forumet har uppgraderat Tapatallk från 3.0 till 3.2.1
Det innebär en del nyheter med bland annat bättre sökfunktioner och "push notification", dvs det kommer att komma ett automatisk meddelande mär en ny post skapas.
Låt oss veta om är en bra funktion för de av er som använder Tapatalk.
sunqan skrev:Är det därför som jag inte ser mina olästa under olästa i tapatalk?
Skickat från min GT-I9100
Caviste skrev:Hej,
Jag använder mig av Tapatalk och har upplevt samma problem med olästa poster.
För er som ofta läser finewines.se från mobilen kan jag rekommendera appen, för mig är den prisvärd
sunqan skrev:Idag 1 under olästa och 5 olästa under alla
sunqan skrev:Sista varianten-öppnade fw, hade 4 olösta. Stängde ner utan att lösa. Gick in nån timme senare och hade ett oläst. Men under alla var alla 5 olästa...