This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Guayabera skrev:Älskar den när jag har tid, kräver ju dessvärre långsam rökning för att inte överhetta.
Instämmer, rök + rök är ju knappast inspirerat. En Malt som dock funkar riktigt bra med cigarr är Glenrothes. Har en kanderad apelsinsmak som är härlig med Bolivar.CH skrev:jag är inte mycket för whiskey och garre tillsammans
Guayabera skrev:Öppnade på min låda med Partagas EL D1 som jag ej har börjat röka från då ammoniaken fortfarande varit förnimbar innan. Ammoniaken verkar helt borta nu och det doftar nu av bivax! Fan vad man blir sugen...
Guayabera skrev:Stressrökte en El Rey Del Mundo Demi-Tasse pga av obarmhärtig kyla.
Väldigt. Får vara slut med det nu. Har bott på varmare breddgrader och ej haft problemet innan. Dessutom så inverkan kylan väldigt negativt på smakupplevelsen, som isat rödvin.CH skrev:Tragiskt. Då får det hellre lukta
R.P skrev:Vad blir det för röka ikväll då?
F-n va skönt att ni Göteborgare alltid är så förutsägbara. Nikotin och alkohol direkt när ni stiger upp. Hann du till ditt skiftet på verket?CH skrev:Mindre smart kanske men tände precis en R&J Churchill och självklart ett glas Ron Zacapa till den.
shorepower skrev:F-n va skönt att ni Göteborgare alltid är så förutsägbara. Nikotin och alkohol direkt när ni stiger upp. Hann du till ditt skiftet på verket?