Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vin & Deli Göteborg 21-22 Mars

Magikern

Medlem
Är det någon på forumet som tänkt gå på Vin & Deli i Göteborg i år? Jag funderar på att gå men jag vet inte om det är värt det. Jag är ute efter kvalitetsviner men frågan är om denna mässan har så mycket att erbjuda i år. Har det ett gäng viner som ligger på 800 pix plus i pris som smakprov kan det ju vara värt ett besök. :)

JonasBo

Medlem
Min känsla när jag tidigare besökt mässan är att målgruppen är den breda massan. Inte alltid prestigevinerna är medtagna. Men om det är en specifik importör så kan det vara värt att maila dem och höra vad de tänker ha med sig?!

Trådskapare
M

Magikern

Medlem
Min känsla när jag tidigare besökt mässan är att målgruppen är den breda massan. Inte alltid prestigevinerna är medtagna. Men om det är en specifik importör så kan det vara värt att maila dem och höra vad de tänker ha med sig?!

Det stämmer. Jag var där inte i fjol men i övrigt har jag besökt mässan 4 gånger. Jag var lite halvnöjd med vinerna kan man säga. Drygt 20 smakprov blev det när man var där men det var max 5 viner som jag själv skulle kunna tänka mig att köpa.

Förvånansvärt stor skillnad jämfört med Öl & och Whiskymässan i April där det alltid varit massor med prestigegrejer.

Toppen