Mattias Schyberg
Administratör
Jag gillar verkligen Per och Britt på BKWine och deras förmåga att beskriva saker pedagogiskt och avdramatiserande baserat på fakta och stor erfarenhet.
I det här fallet är det Britt som formulerat en utmärkt artikel om vinlagring på en bra och grundläggande nivå som jag tror att många av våra läsare kommer ha stor nytta av att läsa, speciellt om man ännu inte har så stor erfarenhet av vinlagring, men har tankar på att börja utforska den delen av sitt vinintresse.
Vad säger forumet, vad vill ni addera och hur resonerar ni?
Läs här!
Tänk dock på vad många vinproducenter svarar när man frågar hur länge man kan/ska lagra deras vin: ”Tycker du att det är gott nu? Drick det nu i så fall!” Å andra sidan, tycker man inte att det är gott nu så blir det nog inte bättre med tiden.
I det här fallet är det Britt som formulerat en utmärkt artikel om vinlagring på en bra och grundläggande nivå som jag tror att många av våra läsare kommer ha stor nytta av att läsa, speciellt om man ännu inte har så stor erfarenhet av vinlagring, men har tankar på att börja utforska den delen av sitt vinintresse.
Vad säger forumet, vad vill ni addera och hur resonerar ni?
Läs här!