This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Kontroller?Haha, nej det stämmer ju.. Undrar hur den slunkit igenom SB kontroller...
När man lägger upp produkten som leverantör, så kontrolleras den av respektive produktgruppsansvarig. Måste vara någon på SB som inte har koll alls, men det är nog främst leverantörens fel som angett fel vintyp vid offertskapningen i leverantörsportalen.Kontroller?
Om nu är vinet visar sig vara vitt så är väl priset i sammanhanget bra? Är det någon som har något att säga om producenten?Jävla miffon!
http://www.systembolaget.se/92480
Hög kvalitet och högt anseende. Domaine Leflaives Montrachet är, tillsammans med DRC Montrachet, i princip det dyraste vita vinet du kan hitta.Om nu är vinet visar sig vara vitt så är väl priset i sammanhanget bra? Är det någon som har något att säga om producenten?
Hög kvalitet och högt anseende. Domaine Leflaives Montrachet är, tillsammans med DRC Montrachet, i princip det dyraste vita vinet du kan hitta.
Fan, såg det nu också.Kommunisterna verka ha dragit in på tilldelningen av Chambertin och Clos St Jacques
Fan, såg det nu också.
Då kan man slappna av med avtryckarfingret.
Man får väl anta att dom dyker upp nästa webbsläpp ?
Nu bar det sej inte bättre än att jag lyckades klicka hem 2 flaskor av Charmes-Chambertin och 1 Lavaux Saint Jacques.Kanske en tappad låda hos centrallagret. Sitter själv på skakig uppkoppling i Tyskland så kanske för mig ändå , om vinet kommer upp vill säga
Jo de flaskorna gick ju tämligen omgående...Nu bar det sej inte bättre än att jag lyckades klicka hem 2 flaskor av Charmes-Chambertin och 1 Lavaux Saint Jacques.
Med viss hjälp
Konstigt att de två minst eftertraktade vinerna försvannTvå viner som skulle lanserats på webblanseringen den 9 oktober har försvunnit från leverantörens lager, och kommer därför inte kunna lanseras. Vinerna är:
* 92487-01 Gevrey-Chambertin Clos St Jacques Domaine Armand Rousseau 2011
* 95707-01 Chambertin Domaine Armand Rousseau 2011
Läste detta på bolagets hemsida alldeles nyss.
Försvunnit från leverantörens lager ?? WTF