This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!
Ser ut som jag blir utan Selosse från årets släpp. Verkar som ingen av mailen gått fram till mig. Hade det inte varit för denna tråden hade jag inte haft en aning om att de släppts.
Rosén är väl inte fy skam? Man får väl vara tacksam för det man får.
Det här var en del av svaret jag fick : "De vingårdsbetecknade försvann på mindre än en minut."
Får väl göra som shorepower och skaffa mig en dator på Lidingö.
Kanske kan något av mina begåvade barn skriva en applikation,
som skickar beställningen en nanosekund efter kl 11.00 nästa år
Rosén är väl inte fy skam? Man får väl vara tacksam för det man får.
Det här var en del av svaret jag fick : "De vingårdsbetecknade försvann på mindre än en minut."
Får väl göra som shorepower och skaffa mig en dator på Lidingö.
Kanske kan något av mina begåvade barn skriva en applikation,
som skickar beställningen en nanosekund efter kl 11.00 nästa år
Haha, tro mig, kommer avnjuta Roséflaskorna efter de spenderat en tid på rygg och njuta lika som de jag precis druckit men lite besvikelse infann sig efter att ha missat Ambonnay-flaskorna.
Håller helt med. Tog en Initial deg ~98 (fast den hette då bara Grand Cru Brut) jämte en Krug GC (78-82). Krugen var vansinigt bra men Selossen var aningens bättre och är utan tvekan den bästa Selosse jag någonsin druckit. Hade tyvärr bara en sådan flaska så förväntningarna när jag öppnade en som legat på rygg ännu längre var skyhöga. Tyvärr leverade den inte lika bra men visade fortfarande hur bra Initial blir om man orkar vänta på dem.