This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Dracks i helgen! Kul med Nebbiolo-bubbel, och gott dessutomJag har inte hunnnit testa än, men Gianluca Viberti Prêt-à-porter Brut Rosé NV har fått bra kritik av flera med, i mina ögon, gott omdöme.
Äh, när jag väl står på bolis och ska köpa så slutar det säkert med att jag greppar något gott iställetDenna tråd hade aldrig fått existensberättigande innan allt rabalder kring överpresterande budgetbubbel. Kul!
Om det är de Castellane Champagne du tänker på så är den i alla fall kvar på min shit-lista (dock provad senast för 2 år sedan).Castellane? Någon som prövat? Den har alltid legat på min shit-list av någon anledning men har för mig att jag prövade den för något år sedan och att den var helt ok.
Aha, du smygdricker roliga saker som du inte skriver om här. Låter ju trevligt det där.Dracks i helgen! Kul med Nebbiolo-bubbel, och gott dessutom
Denna tråd hade aldrig fått existensberättigande innan allt rabalder kring överpresterande budgetbubbel. Kul!
Men då är det ju bara att gå över till bubbel, där hittar du ju flertalet viner under 200 som spöar Champagner för tusentals kronorHahaha Mattias det var faktiskt min första tanke. Nu har ni fått psykbryt totalt var min första tanke, det går ju knappast att hitta ett drickbart rödtjut för en 200ing
Men jag ska följa tråden med stor öppenhet och nyfikenhet
Du är välkommen till blindprovning i Göteborg du också. Många stora fiskar har fångats här och på flertalet ställen runt om i Sverige. Vi utmanar dig härmed!Men då är det ju bara att gå över till bubbel, där hittar du ju flertalet viner under 200 som spöar Champagner för tusentals kronor
Orkade inte analysera den här gången men när vi drack den i maj så tyckte jag så här (gav den 90p):Aha, du smygdricker roliga saker som du inte skriver om här. Låter ju trevligt det där.
Castellane för jag huvudvärk av. Polaren S har Camille Braun från alsace för 159. Den minns jag som fullgott alternativ. Även om hans champagner är både grymma och lågt prissatta.Castellane? Någon som prövat? Den har alltid legat på min shit-list av någon anledning men har för mig att jag prövade den för något år sedan och att den var helt ok.
http://www.systembolaget.se/1902Tänkte att jag skulle pröva lite billigt bubbel och är seriöst intresserad av tips på bubbel under 200 oavsett härkomst. Endast krav på att det är torrt.
Tack på förhand!