This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Sjödin skrev:Men vad faan.... (*med betoning på andra a:et)
Mina/våra senaste seriösa restaurangbesök i Stockholm;
Djuret
AG
Svinet
Djuret
Så jag är som ni förstår heltänd på era förslag, verkligen!! ;-)
Pubologi avklarat!SV: Bästa restaurangen i Stockholm?
Pubologi bokat!
Fan vad kul!Pubologi avklarat!
Fantastiskt gott. Det var mitt första besök och vi blev klart nöjda över förväntan.
Måste boka köksbordet där. Ska vara fantastiskt.
Att surra med kocken är väl alltid trevligt dock är det maten och vinpaketet som är fantastiskt.Berätta mer om köksbordet! Är det upplevelsen att se maten tillagas som är fantastisk? Eller är det någon specialmeny där?
Jag ska!Det ÄR fantastiskt !
Boka och pallra dej dit
Chef's Table på AG är bland det bästa i Sthlm. Alla kategorier.
Även att sitta vid eldgrytan på EKSTEDT är riktigt bra.
OAXEN, VOLT och Esperanto är annars bästa matupplevelserna i stan just nu.
Alla dessa efter Flippin' Burgers såklart...! (dit kan man gå även med låg cash-flow Jimmy!
Aaaaaaaaahahaha! Fan, hipsterflippin!
jag är ju lite trasig just nu och måste erkänna en viss överdosering av Formosa å det sista, men det beror mycket på att jag drar med dem till Kina i december och att maten är fuckin' Epic.
Det är så svårt att säga vad som är bäst nu. Det finns så mycket jag vill prova. Kitchen på Pubologi, eller bara vanliga pubologi, vill prova Gros torsdagar, vill prova lilla Ego, vill prova allt!
Borde vi starta ny tråd med sämsta restaurangen i Stockholm?Käkade på O'Learys vid Norrtull i lördags. Det är inte den bästa restaurangen i Stockholm.
Nån som vet vilka restauranger det handlade om i gårdagens Kalla Fakta?Borde vi starta ny tråd med sämsta restaurangen i Stockholm?