SV: Bakfyllemat
Vad lustigt att du skulle skriva det. Kollade just på ebay idag efter b12-vitamin (och faktiskt av den anledningen).
Har hört att det ska vara jättebra att ta innan man går och lägger sig. Men vad gör just b12-vitamin?
Själv föredrar jag pizza och litervis med cola. Fast eggs benedict är gott, men det orkar jag aldrig sno ihop.
J.S. skrev:Jos: Helt klockren bakfyllemat! De e mina takter det... Kanske ett par alca seltzer också. Ett tips! Köp B12 vitamin på apoteket (Behepan, receptfritt) finns ej i hyllan så det får man be att dom tar fram. Ta ett par såna och ett stort glas vatten innan läggdags och sedan Jos bakfyllemat direkt på morgonen sedan mår man garanterat som en prins ;D
Vad lustigt att du skulle skriva det. Kollade just på ebay idag efter b12-vitamin (och faktiskt av den anledningen).
Har hört att det ska vara jättebra att ta innan man går och lägger sig. Men vad gör just b12-vitamin?
Själv föredrar jag pizza och litervis med cola. Fast eggs benedict är gott, men det orkar jag aldrig sno ihop.