This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
hampus86 skrev:Åker till Barcelona i slutet av oktober. Tips på mat, vin, restauranger, boende?
Tänkte leva billigt första veckan, och sen ösa på sista 2 dagarna.
Elvis skrev:Jag ska själv till Barcelona om några veckor och har bokat bord på Comerç 24, som jag har läst ska vara väldigt bra.
http://www.comerc24.com
Elvis skrev:Jag var på Comerç 24 i lördags och blev mycket imponerad. En lyxtapasrestaurang med många intressanta rätter. Cool inredning och rimliga priser. Jag tror att stora avsmakningsmenyn kostade 70-80 Euro vilket kändes mycket rimligt.
hampus86 skrev:Jag är hopplöst borta vad det gäller spanska viner. Vad finns för kul att dricka? Riojor? Cavor?
Det bär iväg på torsdag.
hampus86 skrev:Tack så mycket för tipsen RP, men kommer tyvärr inte åka imorgon. Sterling jag skulle åka med konkade idag(grym timing), så jag är körd.
Fan vad piss man mår
hampus86 skrev:Tack så mycket för tipsen RP, men kommer tyvärr inte åka imorgon. Sterling jag skulle åka med konkade idag(grym timing), så jag är körd.
Fan vad piss man mår
hampus86 skrev:nja, vete faan. Lär ju aldrig få tillbaka pengarna, och har inte råd med nya.
hampus86 skrev:nja, vete faan. Lär ju aldrig få tillbaka pengarna, och har inte råd med nya.
hampus86 skrev:jaha, då har man bokat resa till island på måndag istället ;D.