FV-trollet sa...
Newsdesk 2012-10-22
Aftonbladet inleder samarbete med Munskänkarna
Nu kan svenskarna räkna med bättre vin på sina bord. I ett unikt samarbete mellan Aftonbladet och den riksomfattande föreningen Munskänkarna startas i dagarna ett samarbete med unika möjligheter för landets vinfantaster!
- Munskänkarna är ett starkt varunamn när det gäller vin och vinprovningar. Aftonbladet är ett av Sveriges ledande företag för informationstjänster. Nu breddar vi vår verksamhet ytterligare genom att starta en vinklubb med Munskänkarna, säger Anna Hult, featurechef på Aftonbladet.
Som Aftonbladet Plus-medlem kommer du att kunna prenumerera på speciellt utvalda bag in boxar. Boxen skickas till ditt hem tillsammans med unik information om boxens producent, druvtyp och sköna tips om vilken mat denna box passar till!
- Samarbetet känns självklart för Munskänkarna. I vår nya kommunikationsstrategi sätter vi spridning av vårt varunamn högt. Genom samarbetet med Aftonbladet kommer vi nå grupper som tidigare inte kommit i kontakt med Munskänkarna säger Nisse Kjellen, ordförande i Munskänkarnas PR-kommitté.
Grundpriset per box är 279 kronor i veckan. Som BoxPremium-kund för 429 kronor får du utöver en extra box i månaden bland annat dessutom fribiljetter till tävlingen Folkets Favorit på Mitt Kök mässan.