Jag frågar för vi har en liknande diskussion i en annan grupp och jag var nyfiken på hur det fungerar här på FW.
Jag tycker nog fortfarande att det är mer rätt att en person man blockat inte kan interagera i de inlägg jag skriver.
Det blir ju superkonstigt om det startas diskussioner i en tråd jag själv skapat som jag inte kan se hälften av ...
Sen att den personen kan se inlägget som gäst är väl en ok kompromiss när man nu inte har ett slutet form. Det
går i alla fall inte att göra något som inloggad.
Då är det ju en hypotetisk fråga och således ett icke-problem hos oss. Vi är alla vuxna (åldersgränsen är 20 på forumet) och vi bör kunna bete oss som sådana. Självklart finns det fall av icke-civiliserat beteende, men vi har ju då "Rapportera"-funktionen som bör användas, och tröttnar man på någons inlägg så kan man alltid ignorera dem.
Låt dock säga att det vore som du önskar, ska jag då kunna blockera dig och sedan starta en tråd där jag skriver diverse saker om dig utan att du kan läsa det eller svara? Det känns fel.
Ignorera-funktionen är endast till för att slippa läsa vad vissa skriver om man tröttnat på deras sätt att skriva eller något annat skäl.