This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Inte rört mina än, så du får gärna ta en status-rapport för laget.någon som testat ännu?
Bra investering men att öppna under de kommande femton åren är bara slöseriSatt och kikade lite på kommande småpartier och webbsläpp från SB och hittade den här.
Lite snålt med info här på forumet (vilket säkert beror på att det fortfarande kan ses som barnarov att ge sig på den) så jag bumpar den här tråden lite medan jag söker vidare på det stora internätet utanför finewines.se.
Är det här värt att köpa? 1799 per flaska eller 3899 per magnum.
Nja, Bolly brukar väl utvecklas hyggligt fort. Visst kan man väl ge dem något ytterligare års lagring, men jag skulle nog inte rekommendera som standard att vänta in Bolly R.D. så länge som 15 år efter släpp. Sedan finns det ju extremsyraårgångar som 1996 där flera champagner betett sig lite udda (har något minne av att just du öppnat någon R.D. 96 som framstod som förvånansvärt ung...), men 2002 har ju inte den profilen.Bra investering men att öppna under de kommande femton åren är bara slöseri
Köp!Är det här värt att köpa? 1799 per flaska eller 3899 per magnum
Ja, jag lutar nog åt det. Då jag tillhör dem som misslyckades med mitt försök att köpa Krug 02 så finns ju budgeten för åtminstone en tröstflaska av den här.Köp!
Du kommer tacka dej själv senare.