Daniel A
Administratör
Kör ni fredag 6e mars hakar jag på.Förslag på datum?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Kör ni fredag 6e mars hakar jag på.Förslag på datum?
Förslag på datum?
Kör ni fredag 6e mars hakar jag på.
Det är möjligt att vi kör 12/3 - skulle det passa?Men, torsdagar... , är inte det en bättre veckodag egentligen - när ni tänker efter? I så fall kan jag de flesta hela våren...
Absolut! Jag har bokat av kvällen i kalendern så ser vi om ni och övrig lokalbefolkning bokar upp det!Det är möjligt att vi kör 12/3 - skulle det passa?
Ok, vi provar det. Men då får du hitta på ett tema.Kör ni fredag 6e mars hakar jag på.
50+ är kanske lite väl otillgängligt? Har ni testat en 20+, eller helt enkelt en "mogna viner"-provning?Ok, vi provar det. Men då får du hitta på ett tema.
Din nekrofil! 30+ hade vi för ganska exakt två år sedan. Mer gott än dött på den provningen iaf50+ är kanske lite väl otillgängligt? Har ni testat en 20+, eller helt enkelt en "mogna viner"-provning?
"förra årtusendet"?, men mogna viner är kanske bättre?50+ är kanske lite väl otillgängligt? Har ni testat en 20+, eller helt enkelt en "mogna viner"-provning?
Mogna viner är bättre. Då kan ju t.o.m en CdP från detta årtusende få finnas med..."förra årtusendet"?, men mogna viner är kanske bättre?
"förra årtusendet"?, men mogna viner är kanske bättre?
Tycker mogna viner fungerar fint. Blir ju väldigt öppet tema förvisso, men kan nog bli skoj!Mogna viner är bättre. Då kan ju t.o.m en CdP från detta årtusende få finnas med...
Din nekrofil! 30+ hade vi för ganska exakt två år sedan. Mer gott än dött på den provningen iaf
Eller ett naturvin från förra veckan?Mogna viner är bättre. Då kan ju t.o.m en CdP från detta årtusende få finnas med...