This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Viner som inte blivigt av att dricka? spännande tema - men de känns ändå lite osäkert vad ska man ha med egentligen?Inbjuder härmed till BYOB i Stockholm (Norrmalm) fredagen den 10:e mars.
Tema: Viner som inte blivit av [att dricka]
Med en ganska fri tolkning
Anmälan här i tråden
Får plats med ca 10-12 personer och några från förra BYOB är redan anmälda
Om jag inte var föranmäld (vilket jag vill minnas att jag var ) så anmäler jag mig härmed!ungefär så här ser det ut nu:
@Innertällmo Bryggeri
@Bror
@Håkan
@thunberg
@Brunello_man
@Daniel B (preliminär)
@Daniel A
Eller förresten. Jag är visst bokad då, stryk mig.Om jag inte var föranmäld (vilket jag vill minnas att jag var ) så anmäler jag mig härmed!
Eller boka om det andra. Det handlar om prioriteringar i livet.Eller förresten. Jag är visst bokad då, stryk mig.
Ojdå! Jag är med på listan Vad tusan ska jag ta med mig??och nu är vi:
@Innertällmo Bryggeri
@Bror
@Håkan
@thunberg
@Brunello_man
@Daniel B
@Daniel A
@Haglund
@Deppodi
@MagnusH70
@Keen
@petterkalle
@gece (oklart)
Vi får tränga ihop oss, funkar nog
Ojdå! Jag är med på listan Vad tusan ska jag ta med mig??
På tidigare BYOB har det sagts att man ska ta med sig ett vin (290kr och uppåt), men att bonusviner uppskattas!
Några tankar från @Asplund som arrangerar kvällen? Är det knytkalas eller kommer du förbereda tilltugg mot en liten avgift?
finns inget kök så förslaget är att att alla tar med lite godsaker till Knytkalas. Alternativt kan vi köra catering
Hm, man fick ju genast lite prestationsångest med tanke på att jag inte har en källare med rariteter direkt så får bli att köpa något för tillfället ifråga. Budget 290 > alltså?