This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Temat finns i rubriken "Denna flaska vill jag dela med riktiga vinvänner" - relativt fritt maoVi kom aldrig överens om något tema va?
Saknar några bekräftelser och det är säkert någon som hoppar av sista stund - du är välkommen @Asplund - skulle vi bli 13 så får vi lösa det.länge sen en BYOB, redo som reserv
Ja jävlar, bra kväll/natt/morgon! Tack alla deltagare för alla goda viner och alla goda tilltugg. @KockJohan - hypen runt din ankleverterrin är välförtjänt!Stort tack till alla som var med igår. Helt klart en oslagbar kväll som vanligt. Jag är jättenöjd! Tack för värdskapet @Innertällmo Bryggeri, jag måste få receptet på oxsvansen! Kul att se hur du bor, fint hus
Stort tack till alla som var med igår. Helt klart en oslagbar kväll som vanligt. Jag är jättenöjd! Tack för värdskapet @Innertällmo Bryggeri, jag måste få receptet på oxsvansen! Kul att se hur du bor, fint hus
Ja, tack alla för en kanonkväll med riktigt bra viner och trevligt sällskap! @Innertällmo Bryggeri - lägg ut receptet på "Idag lagar vi..."Ja jävlar, bra kväll/natt/morgon! Tack alla deltagare för alla goda viner och alla goda tilltugg. @KockJohan - hypen runt din ankleverterrin är välförtjänt!
Jamen en liten rapport vore väl på sin plats!
Vad drack ni för något, vad åt ni, vad var bäst? O.s.v.
och här finns en uppsättning bra omdömen:Jamen en liten rapport vore väl på sin plats!
Vad drack ni för något, vad åt ni, vad var bäst? O.s.v.