gece
Man vänjer sig.
Vet inte det. Det är ju bladdag 19/8...19/8 är ju dagen efter fullmåne så det här blir en lätt match för Biodynamikerna.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Vet inte det. Det är ju bladdag 19/8...19/8 är ju dagen efter fullmåne så det här blir en lätt match för Biodynamikerna.
Skulle det här passa bättre en sån dag då kanske ?Vet inte det. Det är ju bladdag 19/8...
Hej! Jag är ny här, men tar gärna den sista platsen om den finns kvar.
Tråkigt, men hoppas att du får kul i alla fallMycket lessen att behöva lämna återbud i sånt sent skede. Min kollega som huvudansvarig för tjugo tioåringars fritidsaktivitet har kastat in handduken och jag står i valet mellan att göra dessa tioåringar besvikna eller ställa till med problem för er verkligen supertrevliga personer som bjudit in mig till er spännande BYOB. Med tungt hjärta måste jag välja tioåringarna framför vinets fröjder.
Mycket nöje! Ser ju ut som det blir en del vin ändå. Beklagar verkligen.
För den av ålder synskadade: vad var det för årgångar av Sancerre'rna och Corullón?Så här trefligt hade vi igår. Ping @Vino fino som sköter bokföringen, tror detta är någorlunda adekvat
Forumet komprimerar, inget att gå till ögondoktorn för... Jadis -13, Vacheron -14, Corullón -13För den av ålder synskadade: vad var det för årgångar av Sancerre'rna och Corullón?
Eller kanske 1989?Visa bifogad bild 7990
2005 Château Suduiraut
Helt rätt, vet inte hur jag fick 2005Eller kanske 1989?