This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Slutade? Började.Denna tråd slutade i Feb 2019...
Vad hände sen?
Noterat!Och om jag var otydlig så tingar jag 2006 tillsvidare, om ingen annan hunnit före vill säga.
Jag får stå över denna gång. Är i fjällen (nåja, Säfsen. Nu ska jag inte överdriva) på det datumet.Noterat!
6. @Bubbelgubben , 2006 (ska kolla i källaren)
Bl.a. 2000 fortfarande ”otingad”, ping @m_trobeck
Kan vara intressant. Har inte allt för mycket gammalt dock så frågan vilka år som söks. Har från 1995 och framåt, en del magnum, men inget 70 eller 80-tal. Det mesta går ju att ordna men det finns en prislapp på alltHej,
Väcker liv i en gammal tråd. Jag och @Pontus Palmenäs har pratat lite ”off-mic” om att försöka få till en vertikalprovning av Taittinger Comtes de Champagne i februari 2024.
Innan man börjar diskutera datum och plats hade det varit intressant och se vilket intresse som finns.
Hör av er isåfall!
Kan vara intressant. Har inte allt för mycket gammalt dock så frågan vilka år som söks. Har från 1995 och framåt, en del magnum, men inget 70 eller 80-tal. Det mesta går ju att ordna men det finns en prislapp på allt