This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tråkigt att höra, men det blir säkert fler tillfällen!Tyvärr har det kört ihop sig och jag kan inte vara med. Får sikta på nästa gång!
Beror förmodligen på när du har semester.@vintomas blir det någon provning innan semestern?
Tänkte att jag skulle beställa lämplig dryck i god tid denna gång.
Ett par månader bort till semestern, bara bra framförhållning.Beror förmodligen på när du har semester.
Jag fick en "beställning" från minst två håll på Comtes de Champagne, och budskapet (från minst ett håll) att det vi inte behövde vänta in 08:an utan kunde köra ändå.
Ett annat förslag som kommit några gånger är vanlig årgångs-Roederer. Priset på den är lite mer "studentvänligt" än på tidigare teman, sedan är frågan om det finns tillräckligt många med äldre årgångar för att vi ska få ihop en vertikal?
Någon preferens mellan dessa två?
Härligt!Då provar vi intresset för Comtes de Champagne något av datumen torsdag 30 maj (röd dag), lördag 1 juni, söndag 2 juni, torsdag 6 juni (röd dag), lördag 8 juni, söndag 9 juni. Skriv vilka datum du kan och om du tycker något är särskilt bra. Upplägget blir som vanligt, eftermiddagsprovning med max 6 deltagare i Årsta. Årgångar kan vi ta sedan, när jag postar en "riktig" inbjudan.
Kommer du i folkdräkt då?Inte om vi kör vid 15 då jag är upptagen över sen lunch på dagen men är klar vid 16 så om ni vill köra senare är jag på
Inte om jag hinner byta omKommer du i folkdräkt då?
Tiden funkar fint för mig.