magnum
Epernay, Frankrike
Ja.Under folieringen då?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ja.Under folieringen då?
Tack för svar. Blir till vänta tills det är dags då.
Tänkte bumpa denna fråga då jag inte kan se att det har kommit något svarNågon som vet när Dom Perignon 2008 rose släpps i Sverige och till vilket pris?
Har sett att det kommer en lady gaga version på denna så kanske den som dyker upp snart.Tänkte bumpa denna fråga då jag inte kan se att det har kommit något svar
Tänk vad mkt Enzo Bartoli du kunnat få för de pengarnaVisa bifogad bild 27387
2008 Billecart-Salmon Cuvée Louis Salmon Brut Blanc de Blancs
Privatimport från Lively Wines. 1499:- är mycket pengar, men får nog ändå anses som relativt billigt sett till producent, klass och årgång.
Står om det på hemsidan.Visa bifogad bild 27410
Louis Roederer har ett nytt påhitt. Late Release. Jag har inte letat efter detaljer, men det verkar lite spännande.
OMG!Visa bifogad bild 27410
Louis Roederer har ett nytt påhitt. Late Release. Jag har inte letat efter detaljer, men det verkar lite spännande.
Ser ut att finnas på Arlanda för 2.799kr om man reser inom EUHar sett att det kommer en lady gaga version på denna så kanske den som dyker upp snart.
Måste vara en bugg i systemet, du får inte köpa alkohol från svensk flygplats vid resa inom EU då systembolaget har monopol. Och vid resa utanför EU ligger den på 3600kr men du får 20% rabatt vid förbeställning online.Ser ut att finnas på Arlanda för 2.799kr om man reser inom EU
Dom Pérignon Vintage Rosé 2008 75cl | Duty Free Stockholm Arlanda
Dom Pérignon Vintage Rosé 2008 75cl på Stockholm Arlanda Duty Free. Shoppa online och hämta ut på flygplatsen.stockholm.shopdutyfree.com
Räknas det som Sverige när man passerat säkerhetskontrollen?Måste vara en bugg i systemet, du får inte köpa alkohol från svensk flygplats vid resa inom EU då systembolaget har monopol. Och vid resa utanför EU ligger den på 3600kr men du får 20% rabatt vid förbeställning online.
Skrev till Moët och frågade och fick detta svar: "please note that Dom Pérignon Rosé Vintage 2008 Lady Gaga Limited Edition will be available in Sweden from the Systembolaget catalogue as of January 2023."Har sett att det kommer en lady gaga version på denna så kanske den som dyker upp snart.
Du måste visa boardingkort i kassan, och kan bara köpa våtvaror om du flyger utanför EU. Så har det varit så länge jag kan minnas, även på utrikes flygplatser måste man alltid visa boardingkort. (Är väl bl.a. för att personal på flygplatsen inte ska kunna köpa.)Räknas det som Sverige när man passerat säkerhetskontrollen?
Tackar!Skrev till Moët och frågade och fick detta svar: "please note that Dom Pérignon Rosé Vintage 2008 Lady Gaga Limited Edition will be available in Sweden from the Systembolaget catalogue as of January 2023."
10 laxar och bara 97 poäng?!? Nja, jag tvekar...Lät som att den kommer till Sverige mitten av november. 30 flaskor. a 9990kr/st...
Utan citat blir det lite svårt att veta om du syftar på Bolle Cote aux Enfants (som brukar ligga runt tusingen) eller Gaga (som med vanlig box legat runt 3 tkr)?Lät som att den kommer till Sverige mitten av november. 30 flaskor. a 9990kr/st...