This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Bra där.lepatrik skrev:Saknar en chokladkategori här på forumet!
Vad gillar ni vivörer för choklad?
Min favorit är Amedei No 9 men jag gillar också La Molina Ecuador, Valrhona Gran Couva 2008 och Felchlin Cru Sauvage.
Perfekt efter maten med kaffet och cigarren
lepatrik skrev:Felchin är vildchoklad typ vilda kakaoböner, sjukt coolt, svårt att hitta och dyrt
shorepower skrev:Sökte i Google och fick förslag att lägga till ett G på slutet av namnet istället. Det visade sig vara något helt annat :-[ . Tur att man inte var på jobbet
lepatrik skrev:haha usch mitt vokubulär har ofrivilligt utökats
Ett forum ska skapa förutsättningar för att dela kunskap och erfarenheter. Finewines utmärker sig igen ;Dlepatrik skrev:haha usch mitt vokubulär har ofrivilligt utökats
vintjej skrev:Ibland när jag skriver snabbt så lyckas jag skriva aby, istället ebay. Rekommenderas inte.
;DGustibus skrev:Vissa saker vill man inte veta. Fan att man är så nyfiken!
lepatrik skrev:Jag tycker att googling aby med träffen "Intresseförening för alla som är intresserade av abessinier- och somalikatter." var mer harmlös än ovanstående författares googlingar
SUPRA skrev:Prova aby.com då
lepatrik skrev:Ja, det är hemskt vad "Intresseförening för alla som är intresserade av abessinier- och somalikatter" verkar ha sökt diversiera sig för att nå nya medlemmar, detta är något som kommer hemsöka mig och göda min mänskliga cynism för lång tid framöver