This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Mycket bra idé det också.v_skogh skrev:Då ska jag tjata på CH så han syr ihop en Selossevertikal, då kan jag tänka mig att komma ;D
Är lite avis på er Comteskväll.
Jag sitter på Selosse 96r, Diverse olika degorgeringsdatum på Initial. Lite V.O, lite olika Substance.anders skrev:Jag sitter på en Selosse 95.
SUPRA skrev:Ett provning med Krug CdM och CdA kanske. Så att man kan minnas 2009 som nåt bra
Jos skrev:Ja då är det väl bara att du knallar ner i vinkällaren och korkar upp Säg till i förväg bara så vi andra hinner dyka förbi!
Jos skrev:Jag tycker Bollinger vore grymt att köra. Även DP skulle jag vilja vara med på.
SUPRA skrev:Är det bara jag som skulle gilla en vertikal med Dom Perignon? Att ta sig igenom alla blir iofs knepigt då de är rätt flitiga på årgångarna, men att plocka ut några stora vore skoj.
1988 är bland det bättre jag druckit.
I El Stockhoooooooooolmo! ;DLambo skrev:Dompa, vore riktigt kul att köra. Hyffsat lätt att få tag i äldre flaskor oxå.
Vi kööööööööööööööööör!
Lambo skrev:Dompa, vore riktigt kul att köra. Hyffsat lätt att få tag i äldre flaskor oxå.
Vi kööööööööööööööööör!
Skumpatorsk skrev:I El Stockhoooooooooolmo! ;D