Nu vill jag inte vara petig @Mattias S men de senaste kommentarerna i ditt IG flöde har varit:
"Ser härligt ut! 'tumme upp'" + diskussion om att dela en pava
'tumme upp'
"Härligt"
"..och rackarns snygg etikett"
"Shit..."
"Så jävla trist 'ledsen gubbe x3'"
"vi har den på ...(reklam)... kom och smaka 'glad gubbe' riktigt gött är det"
Om vi nu skulle vara aktiva och skriva samma sorts kommentarer här i forumet skulle det bli helt oläsbar och svåröverblickat. Och det handlar nu inte om enbart dit flöde Mattias, jag får samma kommentarer i mitt flöde. Att folk orkar skriva en kommentar är uppskattat men de flesta är inte några "forumkommentarer" om jag nu får använda mig av det yttrycket.
Kollade mitt flöde med och fick följande resultat:
'tumme upp x2'
'hjärtan x2'
"stämmer helt med Scavinon - provade 12:an i september och den har aldrig varit bättre"
"Dope, lets network! Follow back?"
"Maiden 'hjärta'"
"'devil sign' 'vinglas'"
"Håller med om både musik och vin!"
Som du ser så är det likadant i mitt flöde, enstaka kommentarer man kan spinna vidare på.
"Ser härligt ut! 'tumme upp'" + diskussion om att dela en pava
'tumme upp'
"Härligt"
"..och rackarns snygg etikett"
"Shit..."
"Så jävla trist 'ledsen gubbe x3'"
"vi har den på ...(reklam)... kom och smaka 'glad gubbe' riktigt gött är det"
Om vi nu skulle vara aktiva och skriva samma sorts kommentarer här i forumet skulle det bli helt oläsbar och svåröverblickat. Och det handlar nu inte om enbart dit flöde Mattias, jag får samma kommentarer i mitt flöde. Att folk orkar skriva en kommentar är uppskattat men de flesta är inte några "forumkommentarer" om jag nu får använda mig av det yttrycket.
Kollade mitt flöde med och fick följande resultat:
'tumme upp x2'
'hjärtan x2'
"stämmer helt med Scavinon - provade 12:an i september och den har aldrig varit bättre"
"Dope, lets network! Follow back?"
"Maiden 'hjärta'"
"'devil sign' 'vinglas'"
"Håller med om både musik och vin!"
Som du ser så är det likadant i mitt flöde, enstaka kommentarer man kan spinna vidare på.