Kostjan
Mot bättre vetande
javisst, tänkte börja nalla på 04: orna det här året.Ja, jag beställde hos KK. Har du kvar Dunn?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
javisst, tänkte börja nalla på 04: orna det här året.Ja, jag beställde hos KK. Har du kvar Dunn?
Japp, nu har eran moderator köpt finskumpa. En flaska till mig som nog dricks i helgen och en på beställning.
Öppna gärna dagen innan du dricker!
Bra pris tydligen (819 pix på Viking Line), men dyrt ändå för mig. Förväntar mig en finewinesupplevelse annars jäklar.
Visa bifogad bild 6062
Underbart spretig beställning !En påse blandat smågodis beställt från bolaget
Brunello di Montalcino Casanova di Neri 2010, Reyneke Reserve 2013, Morstein Riesling Grosses Gewächs Weingut Wittmann 2014, La Croix des Rameaux, Lapalu 2010, Chateau des Jacques Moulin-à-Vent, Louis Jadot 2010 och Vve Fourny Cuvée R Extra Brut.
Jovars, den gemensamma nämnaren är att jag tror (eller i vissa fall vet) att alla är väldigt bra!Underbart spretig beställning !
Det tror jag med !Jovars, den gemensamma nämnaren är att jag tror (eller i vissa fall vet) att alla är väldigt bra!
Kan efterfrågan ha mattats av pga priset kanske ?I avdelning: Be carefull what you wish for...
När Gunnar mailar om årets sedvanliga allokering på en flaska SQN, och man svarar med att man gärna tar sin flaska och mer om det finns. Och den önskan slår in, med råge...
Måttlig uppgång från förra året, men kanske.Kan efterfrågan ha mattats av pga priset kanske ?
Grattis!I avdelning: Be carefull what you wish for...
När Gunnar mailar om årets sedvanliga allokering på en flaska SQN, och man svarar med att man gärna tar sin flaska och mer om det finns. Och den önskan slår in, med råge...
Jag har inte köpt på flera år. Vad ligger SQN på nu?Måttlig uppgång från förra året, men kanske.
2350 kr för vanliga och 3995 för långliggarna. 1995 kr för vita.Jag har inte köpt på flera år. Vad ligger SQN på nu?
OK. Ungefär 500:- mer än när jag köpte senast, men den skillnaden kan nog helt tillskrivas dollarkursen och vår egen "bananvaluta".2350 kr för vanliga och 3995 för långliggarna. 1995 kr för vita.
Jag vet, jag är en NOOB och förstås den enda på forumet som inte fattar men SQN? Förklaring följer...Jag har inte köpt på flera år. Vad ligger SQN på nu?
Jag vet, jag är en NOOB och förstås den enda på forumet som inte fattar men SQN? Förklaring följer...
Jag vet, jag är en NOOB och förstås den enda på forumet som inte fattar men SQN? Förklaring följer...
Kände att det var daga att sätta ner foten, på detta forumen får man dra fikonen i svansen ibland om man vill lära sig det hemliga språket.Tur att du frågade så att inte jag behöver fråga allt