This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Blev förvånad då jag såg att bolaget i Gottsunda hade 6 st. idag. Köpte dock ingen. Har inte sett en DP där på ett år. Kanske nån vill köpa Lenny DP till nyår?Dagens inköp på SB. Bra gjort där monopolet som kan leverera åtråvärda flaskor till bättre priser än många utländska webbsajter.
Visa bifogad bild 18572
Sneaky! Effektivt sätt att fasa ut oönskade lärare genom att därefter dra mutbrott kortet.En låda Vilmart Grande Réserve. Brukar köpa Grand Cellier men ville ha en låda med julklappar till barnens lärare, fruns tennistränare, osv.
Hur kom du ens på tanken?https://www.systembolaget.se/dryck/roda-viner/ecologica-2655401
Fy satan. Vet inte vad som tog åt mig.
Jag tänkte inte alls. Eller jag fick för mig, att jag köpte den förra året och tyckte vinet var rätt ok. Brukade köpa vin i den prisklassen innan jag hamnade här för ett år sedan.Hur kom du ens på tanken?
Tycke och smak förändras snabbt när man tagit klivet in i forumgemenskapen.Jag tänkte inte alls. Eller jag fick för mig, att jag köpte den förra året och tyckte vinet var rätt ok. Brukade köpa vin i den prisklassen innan jag hamnade här för ett år sedan.
Visa bifogad bild 18578 Visa bifogad bild 18579
Snälla pappa kan du inte köpa fler vinlådor...
Jaja, för barnens skull. Det är ju ändå snart jul.
Cantemerle -16 (winefinder)
Labegorce -16 (winefinder)
Cos d’estournel -16 (frw)
Sassicaia -16 (SB)
För min del räcker det nu, och var inte så imponerad av den i lördags tyvärr.Lyckades få tag på lite Winston Churchill 2008, misstänker att det är fler här som köpte den? Vad jag förstod kom det 50 flaskor till Systembolaget PK-huset i Stockholm.
Det är fortfarande 2019Blev en låda Piuze för min del då mitt löfte om nästa års inhandling innefattar vitt!
Den levereras ju i 2020Det är fortfarande 2019
Oh nej! Hade helt missat detta. Jäkla jobbmöten som gör att man inte läser finewines (eller mail från caviste) i tid..... Står på väntelistan.Hade ingen aning om att Patrick Piuze skulle släppas idag hos Caviste men råkade sitta vid datorn när mailet kom och beställde kvickt två lådor.