Jona A
Medlem
Okej tack för info ska testa igenTesta igen nu. Har varit i kontakt med leverantören och de hade tydligen problem igår, men varan finns nu i lagret och ska vara beställningsbar enligt leverantören.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Okej tack för info ska testa igenTesta igen nu. Har varit i kontakt med leverantören och de hade tydligen problem igår, men varan finns nu i lagret och ska vara beställningsbar enligt leverantören.
Ja, buggade rejält.. Lyckades få igenom både Rouge och Les Iles Feray ( men det fick jag även förra året för att sedan få ett makuleringsmail från SB , så fram till de landat på mitt lokala SB är jag skeptisk ...Blev spännande idag vid kl10 då JohanLidby släppte Pierre Gonon. Lite samma känsla som webbsläppen. Dock så buggade deras hemsida ngt de första 5-10min. Tror/hoppas jag lyckades beställa 4st Saint Joseph Rouge, håller tummarna att det funkar!
Samma här. Beställde några Saint Joseph Rouge och några Les Iles Feray, men tänker inte vara lycklig över det förrän jag får ett sms från butiken.Ja, buggade rejält.. Lyckades få igenom både Rouge och Les Iles Feray ( men det fick jag även förra året för att sedan få ett makuleringsmail från SB , så fram till de landat på mitt lokala SB är jag skeptisk ...
Blev spännande idag vid kl10 då JohanLidby släppte Pierre Gonon. Lite samma känsla som webbsläppen. Dock så buggade deras hemsida ngt de första 5-10min. Tror/hoppas jag lyckades beställa 4st Saint Joseph Rouge, håller tummarna att det funkar!
Kolla med flaskposten.eu om de har access till någon batch (alltså maila dem)Någon som vet var man enklast kan beställa viner från Hudelot-Noellat? Hittar mest överprisade återförsäljare bortsett från några i UK som inte levererar till Sverige.
Var köper du 2013 ifrån?Visa bifogad bild 19976
Kunde inte motstå några flaskor 2013 till. Den är ju så bra!
Auktionsköp även den. Billigare att köpa 2016 på SB.Var köper du 2013 ifrån?
JaCitiwiki eller?
Fratelli Revello gör bra viner också!Jag har under senare tid snöat in mig lite på Etna och blir lite sugen på att hoppa på Mortellito nu när Fanwine startar om producenten. Någon här som har testat? Såg att @Johan Blom fick hem några flaskor nyligen, testat något ännu?
Något annat man bör plocka med när man ändå håller på?
Mortellito är inte Etna, va? Jag kan ha fel men alla viner som säljs just nu iaf är på druvor som odlas på Sicilien men inte på Etna.Jag har under senare tid snöat in mig lite på Etna och blir lite sugen på att hoppa på Mortellito nu när Fanwine startar om producenten. Någon här som har testat? Såg att @Johan Blom fick hem några flaskor nyligen, testat något ännu?
Något annat man bör plocka med när man ändå håller på?
Inte Etna, inte heller druvor som växer på Etna dvs inte nerello, carricante, cataratto...Mortellito är inte Etna, va? Jag kan ha fel men alla viner som säljs just nu iaf är på druvor som odlas på Sicilien men inte på Etna.
Tack för tipset att de fanns på Fanwine! Va där förra sommaren och testade mig igenom deras Barolos och har väntat på 2016! Fick bli en bokning direktFratelli Revello gör bra viner också!
Mortellito är inte Etna, va? Jag kan ha fel men alla viner som säljs just nu iaf är på druvor som odlas på Sicilien men inte på Etna.
Inte Etna, inte heller druvor som växer på Etna dvs inte nerello, carricante, cataratto...
@Nyllet Tenuta delle Terre Nere släpper snart lite viner på SB och vill du ha lite mer naturvibe finns Cornelissen på SB.
Fratelli Revello gör bra viner också!